Εκδρομή της Α’ Λυκείου στο Βόλο-Πήλιο 25-26

Κατόπιν ψηφοφορίας ο προορισμός της 3μερης εκδρομής για την Α’ Λυκείου και φέτος το 2025-26 ήταν ο Βόλος-Πήλιο. 49 Μαθητές και 3 καθηγητές από τις 29/3 έως τις 31/3 συμμετείχαν στην εκπαιδευτική εκδρομή επισκέπτοντας μουσεία και γνωρίζοντας τις ομορφιές και τα χαρακτηριστικά της περιοχής. Αρχηγός ήταν ο Δ/ντής Μπιζέτας Στέφανος και συνόδευσαν οι φιλόλογοι Ερπισιμίδου Μαρία και Μίλης Νικόλαος.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό με λεζάντες για το πρόγραμμα και τις δραστηριότητες

και του χρόνου…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *